بهشت‌زهرا(س) میزبان میهمانان امام

سازمان بهشت زهرا(س) با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این سازمان به خدمت‌رسانی به زائرین حرم امام راحل پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، همزمان با برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، سازمان بهشت زهرا(س) با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این سازمان به خدمت‌رسانی به زائرین شرکت کننده در این مراسم پرداخت.

بر پایه این گزارش همزمان با برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد امام خمینی(ره)، برای دومین سال پیاپی ۴۸ موکب مردمی با حضور ۱۵۰ نفر از نیروهای مردمی با استقرار در بلوار «سلام امام» و با پشتیبانی سازمان بهشت زهرا(س) به پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی با محوریت بهداشت و درمان خواهران و برادران، مهد کودک، مشاوره حقوقی، خانواده، تحصیلی و… به زائرین پرداختند.

همچنین ۳۵۰۰ نفر از زائرین در زینبیه شهدای مدافع حرم، ۲ تخته چادر راپال در قطعه ۵۰ و ۱۹ گلزار شهدا، سالن دعای ندبه و دیگر اماکن موجود در سازمان بهشت زهرا(س) اسکان یافته و پذیرایی شدند.

در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین نیز ۱۳ ایستگاه صلواتی مستقر در گلزار شهدا از ظهر سیزدهم تا بعدازظهر چهاردهم خرداد به پذیرایی و ارائه خدمات به زائرین پرداختند.

علاوه بر خدمات ارائه شده از طریق سازمان بهشت زهرا(س) به مواکب مستقر در بلوار سلام امام با اختصاص امکانات پخت و پز و آشپزخانه سازمان به گروه‌های مردمی ۲۰ هزار وعده غذایی و صبحانه میان زائرین توزیع شد.

آماده‌سازی حرم مطهرحضرت امام خمینی‌(ره) و محوطه بهشت زهرا(س) در کلیه موضوعات خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی، فضاسازی و انجام تبلیغات محیطی، مرمت و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی داخل و اطراف حرم مطهر و بهشت زهرا(س)، شناسایی و رفع نقاط ناایمن با همکاری آتش‌نشانی، نصب و راه‌اندازی مه‌پاش‌ها در مسیر شهروندان و تامین ۱۰۰ عدد ویلچر جهت جابه‌جایی زائرین از جمله اقدامات سازمان بهشت زهرا(س) در جهت خدمت به زائرین شرکت کننده در این مراسم بوده است.

همچنین خدمات‌رسانی خودروهای شاتل برقی جهت جابه جایی سالمندان و توان یابان، نصب بنرهای هدایت مسیر و توزیع نقشه‌ جامع آرامستان بهشت زهرا(س) جهت راهنمایی زائرین به منظور تسهیل دسترسی به محل پارکینگ‌ها با همکاری پلیس راهور تهران بزرگ، انجام جداسازی پارکینگ‌ها بوسیله نیوجرسی با هماهنگی پلیس راهور، برنامه‌ریزی به منظور انجام عملیات پاکسازی معابر اصلی بهشت زهرا(س) قبل، حین و پس از مراسم از دیگر خدماتی هستند که همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام راحل(ره) از سوی سازمان بهشت زهرا(س) به زائرین بوده است.

قابل ذکر است که در آستانه برگزاری این مراسم نیز عملیات بهسازی آسفالت معابر اصلی منتهی به حرم مطهر امام راحل با پخش حدود ۸۰۰۰ تن آسفالت در سطح بهشت زهرا(س) و همچنین پارکینگ‌های موجود در این آرامستان اجرا شد.

این گزارش حاکی است؛ پارکینگ‌ها و معابر اصلی آرامستان بهشت‌ زهرا(س) برای استقرار اتوبوس‌های زائرین ۱۲ استان از استانهای شرکت کننده در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) بهسازی شدند.

انتهای پیام/

۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
کد خبر: 55607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =