پیاده‌روسازی در قالب طرح‌های توسعه محله‌ای

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های توسعه محله‌ای مربوط به پیاده‌روسازی است، گفت: عملیات پیاده‌روسازی خیابان یاس از ابتدا سال جاری آغاز شده و هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه های توسعه محله ای محدوده ناحیه یک این منطقه که به همراه مدیران شهری برگزار شد؛ گفت: در قالب طرح ۳۶۰ درجه و تحول بیست‌گانه و تسریع در پروژه های توسعه محلی ای به شکل جدی با هدف توسعه محلات ۱۲ گانه این محدوده غربی تهران به اجرا در می آید تا تردد عابران پیاده به سهولت صورت گیرد.

وی با اشاره به مشارکت شهروندان و ثبت پیشنهاد اجاری اولیت دار محله‌ای در طرح من شهردارم افزود: محیطی برای فضای سبز حاشیه پیاده رو نیز در این پروژه در نظر گرفته شده است؛ همچنین به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه موزاییک کاری مخصوص تردد توانیابان نیز در این مسیر فراهم شده است.

نصرتی ادامه داد: در منطقه ۲۲ به شکل ویژه عملیات پیاده رو سازی با دو محوریت همسطح سازی پیاده رو دنبال می شود؛ نخست اینکه معابری که فاقد پیاده رو هستند و نقاطی که نیازمت مرمت و نوسازی دارند از سوی کارشناسان معاونت فنی و عمرانی و نواحی شش گانه شناسایی و اولویت بندی می شود.

انتهای پیام/

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 55638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =