استقبال پرشور زائران از پردیس فرهنگی حرم سیدالکریم(ع) در سالروز ارتحال امام راحل (ره)

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۰ از خدمت رسانی به زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پردیس فرهنگی حرم سیدالکریم (ع) در گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ علی محمد متولیان با اشاره به برپائی پردیس فرهنگی حرم سید الکریم(ع) در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم‌ (ع) در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد گفت: در پردیس فرهنگی با برپائی ۱۲ غرفه با عناوین امام شناسی و مشاوره دینی، خانواده و بانوان، مادر و کودک، سلامت، خطاطی و کودکان خدماتی از جمله توزیع محصولات فرهنگی، تصویر نگاری سیمای امام و خوشنویسی، آنالیز بدن، دستگاه اسکن بدن، تست قند و فشار خون و قد و وزن، معاینه تنبلی چشم کودکان، اوریگامی، عمو روحانی و نقاشی به شهروندان ارائه شد.

متولیان با اشاره به اکران فیلم های سینمائی حماسی در محوطه این پردیس فرهنگی، افزود: در استیج فرهنگی این منطقه ویژه برنامه هایی از جمله سرود، مداحی و نمایش اجرا شد.

وی ادامه داد: پرسنل خدوم شهرداری منطقه۲۰ در چایخانه محبان الرضا (ع) و موکب پذیرایی محبان الزهرا(س) تا پاسی از شب، با غذای گرم، چای، شربت، آب معدنی، بستنی و  هندوانه از عزاداران پذیرائی کردند.

انتهای پیام/

۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۳
کد خبر: 55669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =