توسعه و تقویت ظرفیت‌های ورزشی برای استفاده شهروندان

توسعه و تقویت ظرفیت‌های ورزشی در اولویت‌های برنامه‌های مدیریت شهرداری منطقه ۱۴ در سال جاری قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴،امیر شهرابی در ادامه رصد میدان از ظرفیت های شهری و کالبدی ، ضمن بازدید از مجموعه ورزشی تختی تهران در این منطقه بیان کرد: مدیریت شهری در کنار نهادهای متولی آماده است تا ظرفیت ها و زیر ساخت ورزشی این منطقه تقویت و توسعه یابد.
وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای ورزشی و ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش که کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد، از برنامه ریزی شهرداری منطقه جهت تقویت زیر ساخت های ورزشی این بخش از پایتخت چون بهسازی و نوسازی فضاهای دراختیار و ایجاد زمین های چمن ورزشی خبرداد.

شهرابی با بیان اینکه مجموعه ورزشی تختی پتانسیل ورزشی خوبی برای شهروندان و بویژه نسل جدید است ،بر ضرورت بسترسازی وتقویت زیرساخت های این مجموعه ورزشی برای استفاده شهروندان تاکید و از اهتمام مدیریت شهری برای همیاری و همکاری با نهادهای متولی برای تحقق این مهم در این ظرفیت عمومی تأکید کرد.

وی با اشاره به سرانه ورزشی پایین منطقه در نواحی با بافت متراکم و فرسوده، گفت: برنامه ریزی لازم جهت شناسایی زمین‌های بایر و بلااستفاده و همچنین تملک زمین‌های مناسب انجام می شود و نسبت به احداث فضای ورزشی در مقیاس محلی و منطقه‌ای اقدام خواهد شد.
شهرابی با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش روز افزون ورزش شهروندی در محلات هستیم، افزود: در این راستا با دوبرابر شدن ایستگاه های ورزش همگانی در بوستان ها شاهد رونق فعالیت های همگانی و در دسترس بودیم ، فعالیت هایی که تداوم دارد. همچنین اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی در مجموعه های فرهنگی ، ورزشی و بوستان ها صورت گرفته و در دستور کار است.

انتهای پیام/

۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
کد خبر: 55701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =