اعلام برنامه‌های شهرداری منطقه۱۳ در هفته محیط زیست

گرامیداشت رویداد روز جهانی محیط زیست ۱۴۰۳ در منطقه۱۳ به مدت یک هفته با عنوان هفته محیط زیست از تاریخ ۱۶ الی ۲۲ خرداد و شعار ملی محیط زیست با عنوان "سهم من در تداوم حیات" برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ در خصوص برگزاری برنامه های هفته محیط زیست با شعار "سهم من در تداوم حیات" گفت: بی شک با اختصاص یک روز در سال به محیط زیست نمی توان از آن حفاظت کرد اما این مناسبت فرصتی برای آگاه سازی فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان، برنامه ریزان و تصمیم گیران که در این راستا و همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی محیط زیست در مناطق ۲۲ گانه ویژه برنامه هایی نیز در محلات برگزار می شود.

وی افزود: اکران طرحهای هفته محیط زیست از طریق ظرفیت تبلیغات محیطی منطقه۱۳ با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی از سوی شهرداری صورت می پذیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ اظهار داشت: فعالیتهای آموزشی و فرهنگسازی به صورت برگزاری کارگاه و وبینار در خصوص مباحث مرتبط با موضوع روز جهانی محیط زیست، برپایی غرفه ها و ایستگاه های آموزشی در منطقه، برگزاری اردوی پاکسازی محدوده پارک جنگلی سرخه حصار ، آموزش چهره به چهره محله محور با مشارکت اداره محیط زیست از اهم برنامه های گرامیداشت رویداد روز جهانی محیط زیست در منطقه۱۳ است. 

وی، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان دوستدار محیط زیست، توزیع کتب و بروشورهای محیط زیستی، کیسه های پارچه ای، معرفی و تقدیر از فعالین و داوطلبان محیط زیست، اصناف سبز، پرسنل فعال در اقدامات محیط زیستی و ارسال پیامک با مضامین مرتبط با موضوع هفته محیط زیست به پرسنل منطقه را از دیگر اقدامات حوزه محیط زیست در این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/

۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
کد خبر: 55705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =