افزایش زیبایی بصری منطقه ۱۷ با رنگ‌آمیزی جداره‌ها و گرافیک شهری

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به افزایش زیبایی بصری سطح این منطقه گفت: به منظور افزایش و ارتقاء زیبایی بصری و منظر شهری، اجرای عملیات پاکسازی آلودگی‌های نوشتاری در سطح نواحی سه‌گانه منطقه به صورت مستمر انجام می‌شود، همچنین عملیات نقاشی دیواری نیز انجام می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به رنگ آمیزی جداره های شهری، گفت: به منظور افزایش و ارتقاء زیبایی بصری و منظر شهری، اجرای عملیات پاکسازی آلودگی های نوشتاری در سطح نواحی سه گانه منطقه به صورت مستمر انجام می شود.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: در همین راستا اجرای عملیات پاکسازی آلودگی های نوشتاری بر روی جداره های خیابان شهید غلامرضایی به متراژ ۴۰۰ متر مربع توسط عوامل اجرایی اداره زیباسازی منطقه انجام شده است.

سیفی به عملیات دیگری اشاره کرد و یادآور شد: یکی دیگر از عملیات هایی که منجربه افزایش زیبایی بصری شهری می شود، اجرای عملیات نقاشی دیواری و گرافیک شهری است.

وی اظهار کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه بهبود فضای شهری و رفع آلودگی‌های بصری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه است، عملیات نقاشی دیواری بر روی دیوار دبیرستان شهید محسنی در خیابان شهید حمید عسگری غربی اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: اجرای این عملیات در متراژ ۳۰۰ متر مربع انجام شده است؛ نقاشی روی دیوارهای شهر علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهری از تکرار و یکنواختی شهر برای مردم جلوگیری می‌کند و شادابی و جذابیت محیط را در پی دارد.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 55735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =