نوسازی مجموعه‌ ویژه بانوان در منطقه۸

بازسازی و بهسازی مجموعه چندمنظوره فرهنگی، ورزشی، هنری شهربانوی یک منطقه۸ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام خبر بازسازی بخش‌های غیرفعال مجموعه شهربانوی یک، فعالیت واحدهای خدمت‌رسان در این مرکز را تشریح کرد و افزود: این مجموعه در سه طبقه و یک طبقه منفی در محله لشگر قرار دارد و دارای کاربری‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است که طی سال‌های گذشته بخش‌هایی از آن غیر فعال بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در راستای مأموریت‌ این مجموعه‌ها با پیگیری‌های انجام گرفته، اقدامات عمرانی و تجهیزی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا حدود دو ماه آینده تمامی بخش‌های مورد نظر در دسترس بانوان قرار گیرد.

علی‌نیا با اشاره به ظرفیت پذیرش و ثبت‌نام حدود هزار نفری این مجموعه در محدوده خیابان آیت‌الله مدنی، ادامه داد: منطقه۸ داری دو مجموعه ویژه بانوان است و با آماده‌سازی کامل بخش‌های غیرفعال مجموعه شهربانو یک، خدمات فرهنگی، ورزشی، هنری و آموزشی در مساحت زیربنای ۵۱۲ مترمربع به صورت کامل به شهروندان ارائه می‌شود.

براساس گزارش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، ‌مجموعه‌های شهربانو و شهردخت شهرداری تهران براساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز واقعی بانوان همچون موضوعات فرهنگی، تندرستی، سلامت و... در نظر گرفته شده تا بانوان بتوانند در یک محیط امن و سالم  نیازهای خود در حوزه اجتماعی و فرهنگی را مرتفع سازند.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 55745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =