پایان ارزشیابی عملکرد HSE سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران

سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران از پایان ارزشیابی عملکرد HSE سال ۱۴۰۲ در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری با هدف نظارت یکپارچه برای پیشگیری از وقوع حوادث خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، سجاد موسوی اعلام کرد: به منظور حصول اطمینان از اجرای الزامات HSE در واحدهای تابعه شهرداری تهران ارزشیابی عملکرد HSE  سالانه ۱۴۰۲ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران با هدف نظارت یکپارچه ، جهت پیشگیری از وقوع حوادث و صیانت از کارکنان و شهروندان شهرداری تهران، بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام شد.

وی افزود: این ارزشیابی در راستای تحقق اهداف مدیریت موثر و کارآمد ریسک ها، بهبود مستمر عملکرد و ارتقای هر چه بیشتر سطح مدیریت HSE سازمان  و شرکتها و تعیین میزان اثربخشی استقرار مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE)  انجام می‌شود.

وی گفت: بر این اساس، اندازه‌گیری و ارزشیابی عملکردها از طریق مقایسه وضع موجود با وضع مطلوب و بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده با جمع‌آوری شواهد فیزیکی، استشهادی و استنادی مربوطه و انجام تحقیقات مورد نیاز انجام شد و امتیاز عملکرد HSE بخشی از امتیاز عملکرد واحدهای سازمانی شهرداری تهران بوده و در امتیاز نهایی عملکرد لحاظ می‌گردد. نتایج نهایی این ارزیابی ها به دفتر پایش ، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد ارسال شده است.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 55773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =