اجرای طرح نگهداشت شهر در محلات و شریان‌های منطقه ١۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از اجرای طرح نگهداشت شهر در محلات و محورهای عبوری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی درباره اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر گفت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان طرح فوریتی نگهداشت شهر و رفع نواقص احتمالی با اخذ گزارش از میزان رضایت شهروندی در سامانه نظارت مردمی ۱۳۷ پلاس، بررسی میدانی، تحلیل و جمع بندی کلیات طرح و انتخاب محلات به اجرا درآمد.
وی گفت: همچنین هر هفته و بویژه در روز های پایانی هفته با فعالیت تمامی عوامل اجرایی و کارگری نواحی ششگانه، در محلاتی که بیشترین پیام را در سامانه ۱۳۷پلاس ثبت شده، نظافت و شستشوی معابر و مخازن و زیر مخزنی، لایروبی انهار روبسته و کانال ها و حذف زوائد فیزیکی، امحاء و پاکسازی همچنین طعمه گذاری جانداران موذی و سد معبر اقدامات لازم انجام می شود.
رباطی ادامه داد: در حوزه فضای سبز نیز با هدف بروز رسانی و زیبایی منظر و فضای سبز شهری اقدامات به‌زراعی، کند و کوب، کاشت درختچه و نشاء های فصلی صورت می گیرد.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به اجرای طرح پایانی هفته نگهداشت در محورها و شریان های اصلی شرقی و غربی منطقه شامل لایروبی انهار روبسته، نظافت و شستشوی ایستگاه های BRT، المان ها، گاردریل ها، جداول، نظافت و رفت و روب و... گفت:عملیات خدمت رسانی به شهروندان در قالب طرح نگهداشت شهر استمرار دارد.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 55784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =