۳ پارکینگ‌ طبقاتی جدید در منطقه ۷ احداث می‌شود

شهردار منطقه ۷ از احداث سه پارکینگ طبقاتی در این منطقه در آینده نزدیک در راستای ارتقاء کیفی زندگی شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان قنبرزاده با هدف رفع کمبود فضای کافی برای پارک خودروها، عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که امروزه با روند رو به رشد تعداد ماشین ها و افزایش مشکلات ترافیکی ، پارکینگ های فعلی از نظر ظرفیتی جوابگو نخواهند بود و باید روشی جایگزین برای گذر از این بحران پیشنهاد شود.
وی خاطرنشان کرد: افزایش میزان استفاده‌ی مردم از خودروها و وسایل نقلیه برای انجام کارهای روزانه‌ی خود و تردد در سطح شهرها، مشکلات زیادی را به دنبال داشته است؛ یکی از اساسی‌ترین مشکلات، کمبود فضای کافی برای پارک این خودروها است.
آبادیان یادآور شد: کمبود جایِ پارک از جمله عواملی است که با اشغال سطح معابر، جریان ترافیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از همین رو ایجاد و تأمین پارکینگ مورد نیاز شهروندان از طریق آزادسازی بخشی از معابر می‌تواند در بهبود وضعیت جریان عبور و مرور در معابر شهری و کاهش تأخیرهای ترافیکی مؤثر باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجه ای از شهرداری منطقه ۷ در بافت فرسوده قرار دارد از همین رو احداث پارکینگ یکی از موضوعاتی است که از سوی شهروندان درخواست می شود، از همین رو مدیریت منطقه ۷ احداث پارکینگ طبقاتی را در دستور کار خود قرار داده و پارکینگ قنبرزاده یکی از پروژه هایی در دست اجرا بوده تا با تکمیل آن بتوان رضایت شهروندان را کسب کند.
وی افزود: عملیات تملک دو زمین برای احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان انقلاب، قبل از خیابان شریعتی، خیابان محمودی و خیابان سمیه انجام شده و زمین های مورد نظر در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته تا از طریق این سازمان عملیات احداث آنها آغاز و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
به گفته آبادیان، منطقه ۷ تنها منطقه در میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران است که تملک زمین برای احداث پارکینگ طبقاتی در آن انجام شده است.
گفتنی است منطقه ۷ در حال حاضر دو پارکینگ طبقاتی اندیشه واقع در میدان شهید قندی و پارکینگ طبقاتی طالقانی واقع در سه راه طالقانی وجود دارند که با افتتاح سه پارکینگ طبقاتی تعداد آنها به ۵ خواهد رسید.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 55795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =