️۳ تصمیم ویژه شهرداری تهران برای حال خوبِ کارکنان خانه‌های سلامت/ خانه‌های سلامت مولد حال خوب برای شهروندان هستند

مجید باقری معاون‌ شهردار تهران از تصمیمات ویژه حمایتی شهرداری تهران برای کارکنان و مسئولین خانه‌های سلامت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه‌ سرمایه‌ انسانی ‌و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان خانه‌های سلامت که به همت اداره‌کل سلامت شهرداری تهران برگزار شده بود، ضمن اشاره به جلسه برگزار شده با شهردار تهران درباره‌ حمایت از کارکنان حوزه سلامت به ویژه مسئولین خانه‌های سلامت، گفت: شهردار تهران وقوف کامل به زحمات و خدمات شما عزیزان دارند.

معاون شهردار تهران با اشاره به شعار انتخاب شده برای هفته سلامت (حال خوب ساختنی است)، اظهار داشت: نقش شما همکاران محترم در ساختن حال خوب برای شهروندان در حوزه سلامت غیرقابل انکار است و به همین دلیل با حمایت و تدبیر شهردار تهران، ما هم برای حال خوب خود شما تصمیمات ویژه‌ای گرفته‌ایم.

بنا به اعلام باقری، افزایش سرانه، تخصیص پست سازمانی، ارتقاء و افزایش گروه برای کارکنان خانه‌های سلامت در محلات از جمله این تصمیمات است که با برنامه‌ریزی اداره کل سلامت شهرداری تهران به زودی اجرایی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه و شایسته تقدیر، زحمات شما به ویژه در دوران کرونا بود که امیدواریم بازخورد تصمیمات ویژه‌ای را که برای ایجاد حال خوب شما گرفته شده در خدمت شما و ایجاد حال خوب در شهروندان به ویژه قشر آسیب دیده، معلولین، نابینایان و... شاهد باشیم.

انتهای پیام/

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 55805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =