استفاده از امکانات شهرداری به هر طریقی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و به طریق اولی برای بنده ممنوع است

شهردار پایتخت با بیان اینکه خط قرمز بنده استفاده از امکانات شهرداری به هر طریقی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و به طریق اولی برای بنده است، گفت: البته تشویق برای حضور مردم پای صندوق‌های رای باید به طور کامل انجام شود.

به گزارش خبرنگار شهر، در پی اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع تعدادی از مدیران تاکید کرد: استفاده از امکانات شهرداری و بیت‌المال برای تبلیغ هر نامزدی و به‌طریق اولی برای بنده خط قرمز ما است و جهت گیری مصرف ظرفیت شهرداری به نفع هر نامزدی و بدتر از همه خودم به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. انتظار این است که از این مساله صیانت شود و از اینکه ظرفیت هایی که خلق می شود برای افراد و نامزدها چه بنده و چه کس دیگری استفاده شود پرهیز شود؛ البته برای خودم سخت تر می گیرم.

وی با بیان اینکه تشویق برای حضور مردم پای صندوق های رای باید به طور کامل انجام شود، ادامه داد: به هیچ عنوان نباید مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان و امور شهرداری در جریان رقابت‌های انتخاباتی آسیب بخورد و تحت تأثیر قرار بگیرد. بهترین خدمت را باید در اعیاد پیش رو داشته باشیم و برای برگزاری باشکوه اعیاد قربان و غدیر و همچنین مراسم چهلمین روز شهادت شهید جمهور از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 55854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =