برپایی گذرهای مهارت‌آموزی ویژه کودکان در بوستان بانون منطقه ۱۹

اوقات فراغت کودکان در آستانه فصل تابستان با ایجاد گذرهای مهارت‌آموزی در بوستان بانوان منطقه ۱۹ تأمین می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میر محمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی افزود: به همین منظور برای شاداب سازی و مهارت آموزی کودکان و نوآموزان در بوستان بانوان گذرهای توانمند سازی با مشارکت خانه فرهنگ میعاد، مدارس منطقه، دانشکده افسری امام علی(ع)، بوستان آموزش ترافیک و... برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش فرهنگ کار، مهارت و کارآفرینی دوران کودکی و ابتدایی برای آماده سازی ذهن کودکان بیان کرد: در این گذرکودکان با مهارت‌ها فنی و مهندسی، پزشکی، آتش نشانی، راهنمایی و رانندگی و... آشنا  و به صورت عملی آنها را تجربه می کنند.

به گفته مطهری این بوستان سعی دارد مهارت آموزی کودکان را در مجموعه با حضور کودکان، نوجوانان و مادران نهادینه کند که در همین راستا گذرهای تفریحی و ورزشی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان شامل بازی های آبی (بازی های گروهی با سطل آب و لیوان، استخر آب)، فکری (چوب چین، دست چین، توپ و لیوان)، تمرکزی ذهنی (سنجش اعصاب، دارت، برج همدلی)، بومی محلی (لی لی، هفت سنگ، مار و پله)، مهیج (سرسره بادی، صخره نوردی، استخر توپ، اسب سواری، ایروبیک کش بازی بین ستون و ...)، توپی(والیبال غول آسا، والیبال، بدمینتون، پرتاب توپ و سطل، تنیس و...) در مناسبت های مختلف برپا می شود که با استقبال چشمگیر مراجعین همراه است.

انتهای پیام /

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 55858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =