بررسی سند کاهش خطرپذیری محلات ۱۲ گانه منطقه ۳

سند کاهش خطرپذیری محلات ۱۲ گانه شهرداری منطقه ۳ با حضور شهردار منطقه، نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، جمعی از معاونین و مدیران شهری، نماینده سازمان های خدمات رسان همچون آتش نشانی، آب و فاضلاب، مخابرات، گاز، برق، هلال احمر، بیمارستان های سطح منطقه، اورژانس و فراجا بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، در نشست این منطقه، پیگیری موضوع رفع خطر گودهای رها شده، وضعیت پلها و اولویت بهسازی آنها، ارائه آخرین وضعیت ساختمانهای با وضعیت قرمز از منظر آتش نشانی و بررسی نتایج ارزیابی ساختمانهای بلند مرتبه مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در خصوص رفع خطر مسیل زرگنده در محدوده بازارچه میرداماد که از مصوبات قرارگاه ایمنی شهر تهران بوده و عملیات عمرانی پیچیده در این مسیر انجام شده که منتج به رفع مشکل ایمنی مجتمع شده، از معاونت فنی و عمرانی منطقه تقدیر شد.
 
حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه گفت: ایمن سازی کانال در محدوده مجتمع تجاری میرداماد از دستاوردهای ارزشمند و مهم کمیته ایمنی است که به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام شده است.

در سند کاهش خطرپذیری محلات شهرداری منطقه ۳، بیش از ۲۵۹ ساختمان با کاربری بهداشتی، درمانی، آموزشی، اداری، نظامی، تجاری و مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 55876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =