آماده‌سازی انبارهای جدید برای تجهیزات مترو

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تجهیزات برای اورهال شبکه مترو تأمین شده و دو تا سه انبار در حال آماده‌سازی برای قطعات خریداری شده است.

سید محمد آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه اورهال مترو و رسیدگی به وضعیت این شبکه حمل و نقلی به خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: پس از بهره برداری از پایانه اکباتان دسترسی و نظارت بر مترو افزایش یافت؛ اشکالات و اختلالات با توجه به تعداد واگن‌های فعال و حجم فعالیت طبیعی است.

وی ادامه داد: برخی این عقیده را دارند که باید قطارها همچون ساعت کار کنند و مشکلی نداشته باشند؛ در حالی که با توجه به حجم فعالیت برخی اشکالات طبیعی است، البته در مترو تهران این درصد خطاها حداقلی است.

آقامیری با بیان اینکه بودجه خوبی به مترو اختصاص یافته است، یادآور شد: اورهال، نظارت، بازرسی و تعمیرات هیچ مشکلی ندارد و خوشبختانه با کمبود قطعات نیز مواجه نیستیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زمانی انبارهای ما خالی از قطعات بود اما حالا به اندازه‌ای قطعات جدید خریداری شده که تعداد انبارها کفایت نمی‌کند و دو تا سه انبار در حال آماده‌سازی برای قطعات خریداری شده است و هیچ مشکلی در تامین قطعات وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه اورهال دائمی و گردشی انجام می‌شود، اظهار کرد: تعداد قطارهای در حال بازسازی محدود است و به صورت مقطعی اورهال و جایگزین یکدیگر می‌شوند و اینگونه نیست که قطارها غیرفعال باشند بلکه یک به یک اورهال می‌شوند و به ناوگان برمی گردند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 55887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =