آسیب‌شناسی مرحله نخست طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: آسیب‌شناسی اولین دوره طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت انجام شده و جلسه بررسی عملکرد دومین مرحله نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.

نرگس معدنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به اجرای اولین دوره طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران از ۱۴ تا ۳۰ فروردین ماه، اظهار کرد: آسیب‌شناسی‌ها در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و با حضور نمایندگانی از سازمان خدمات اجتماعی و شهرداران نواحی در مدت اخیر صورت گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شهرداران نواحی از اجرای این طرح و اینکه به صورت تخصصی وارد موضوع شده‌اند، رضایت داشتند؛ چراکه آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم آنها بود اما مسائلی نیز مطرح شد که باید رفع می‌شد.

وی با بیان اینکه باید نیروهای تخصصی در نواحی با محوریت اجتماعی حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در مقطعی در دوره قبل اداره اجتماعی نواحی کمرنگ شدند و نیروهای کارشناسی خود را از دست دادند و آنچه شهرداران نواحی مطرح می‌کردند، در طرح آسیب‌های اجتماعی با توجه به این موضوع مشکلاتی داشته اند اما با این حال تلاش خود را انجام داده بودند.

وی اضافه کرد: مرحله دوم نیز باید آسیب‌شناسی شود تا ببینیم چالش‌های دوره اول برطرف شده است یا خیر؟ ارزیابی‌های اولیه در این زمینه انجام شده اما باید جلسه نهایی بررسی طرح در مرحله دوم نیز برگزار شود تا بتوانیم میزان موفقیت و اثرگذاری آن را بسنجیم و نتایج را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 55892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =