از بین رفتن کلونی بزرگ معتادان متجاهر محور آزادگان و مسیل کن

شهردار منطقه۱۸پایتخت گفت: با هدف پیشگیری از ترویج بزهکاری اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان، در عملیاتی یک‌روزه و به همت شهرداری این منطقه تعداد ۲۳۴ معتاد متجاهر از حاشیه محور آزادگان و مسیل کن جمع‌آوری شدند.

محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۱۸، در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهار کرد: در پی اجرای دومین فاز از طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی و همچنین تأکیدات مدیریت شهری پایتخت مبنی بر پاکسازی نقاط آلوده ورودی محور احمد آباد مستوفی، حاشیه بزرگراه آزادگان و مسیل کن، عوامل اجرائی منطقه با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر اسلامشهر طی عملیاتی هماهنگ یکی از بزرگترین کلونی های آلوده شهر را که به محل تجمع صدها معتاد متجاهر و کارتن خواب مبدل شده بود، احصاء و بلافاصله کار جمع آوری و انتقال آنها در دستور کار قرار گرفت.


وی با پرداختن به اقدامات سازمان سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص ادامه داد:  طی این عملیات تعداد ۳۰ نفر زن و ۲۰۴ نفر مرد معتاد متجاهر و کارتن خواب شناسائی و به ترتیب به مراکز یاور شهر و غربالگری شفق کهریزک منتقل شدند.

خسروی تاکید کرد: در دومین فاز از اجرائی شدن طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی، در مجموع تعداد ۲۹۳ نفر معتاد متجاهر،کارتن خواب ، کودک کار و خیابان و زباله گرد از سطح معابر و شریان های ارتباطی منطقه ۱۸ جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 55902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =