اجرای محورهای الگوی خدمت در منطقه ۲۰

طرح الگوی خدمت از اوایل سال جاری در ۷ معبر منتخب منطقه ۲۰ با رویکرد ارتقاء فضاهای زیست پذیر و تحول خدمت‌رسانی در حال اجراست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رضا شنگی شهردار منطقه با بیان اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: این طرح به صورت متمرکز با برنامه‌ریزی و تامین اعتبار بودجه و جمع آوری اطلاعات محلی از ابتدای سال جاری در ۷ معبر منتخب در حال اجراست.

شنگی با اشاره به اینکه این طرح در خیابان های شهید رحیمی، شهید اردستانی، بلوار قدس، خیابان فدائیان اسلام، میثم، کریمان و کمیل در حال اجراست، افزود: در این طرح آسفالت، تبدیل نهر به کانیو، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر و بوستان‌ها، پیاده‌روسازی و اصلاح و ایمن‌سازی معابر با هدف ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام‌های مؤثر جهت افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد معابر الگو و ایده آل از حیث عملکرد، ایمنی و زیبایی اجرا می شود، اضافه کرد: در راستای اجرای طرح الگوی خدمت با برنامه ریزی همه حوزه های اجرایی و بازدیدهای میدانی مشکلات موجود احصاء و برای رفع آن اقدام می شود.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 55915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =