چرا مردم نباید خودروهای با کیفیت سوار شوند

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چرا مردم نباید خودروهای با کیفیت سوار شوند گفت: امیدواریم برقی‌سازی در حوزه خودرو و موتور ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید احمد علوی در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برقی سازی ناوگان حمل ونقل عمومی، اظهار کرد: به برکت مجاهدت های شهید رئیسی و پیگیری شهرداری تهران به صورت عملی گامی برداشته شد.

علوی با بیان اینکه دیروز هزار دستگاه تاکسی برقی تحویل داده شد، تصریح کرد: ۲۰۰ دستگاه در اختیار رانندگان قرار گرفت و باید تدبیری اندیشیده شود که مردم شیرینی این اتفاق را بچشند.

وی با بیان اینکه برقی سازی به کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا کمک می کند، یادآور شد: چرا مردم نباید خودروهای با کیفیت سوار شوند؟ امیدواریم برقی سازی در حوزه خودرو و موتور ادامه داشته باشد.

علوی افزود: آیندگان ما را با این اقدامات قضاوت خواهند کرد و ما وظیفه داریم که شرایط را بهتر پیش ببریم و از فرصت ها استفاده کنیم.

چمران نیز با بیان اینکه قیمت این تاکسی ها بالاست و رانندگان توان پرداخت هزینه آن را ندارند، گفت: مابه التفاوت کاهش مصرف سوخت را باید وزارت نفت بپردازد. رئیس جمهور این موضوع را دنبال می کرد که آن حادثه رخ داد. امیدواریم این تسهیلات پرداخت شود تا رانندگان بتوانند از شرایط استفاده کنند.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 55962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =