تقدیر اقراریان از معاونت ترافیک شهرداری تهران

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از همکاران در معاونت حمل و نقل و سازمان تاکسیرانی تقدیر می کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از تاکسی های برقی به مردم تحویل داده شد، اظهار کرد: برقی سازی یکی از اتفاقات خوب در دولت شهید رئیسی بود که شاهد به ثمر رسیدن آن هستیم.

وی با اشاره به استفاده از ماده ۱۲ برای کاهش مصرف سوخت، خاطرنشان کرد: تقاضای ما این است که دولت با توجه به شرایط رانندگان تاکسی به این موضوع توجه داشته باشد. تاکسی های تحویل داده شده هیچ ارتباطی با قرارداد چین ندارد و وزارت صمت در مسیر نوسازی ناوگان فرسوده این اقدام را انجام می دهد که البته شهرهای بزرگ در اولویت هستند.

اقراریان تأکید کرد: این موضوع در ادوار گذشته نیز دنبال می شد و روند آن در این دوره نیز دنبال می شود. مصوبه شورا در خصوص قرارداد چین هنوز در فرمانداری تهران و هیئت تطبیق مورد اعلام نظر قرار نگرفته و نقص مدارک وجود دارد.

وی با بیان اینکه هزینه هر خودرو یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، یادآور شد: ۳۰۰ میلیون تومان شهرداری، ۶۰۰ میلیون تومان را شرکت ها و مابقی را رانندگان پرداخت می کنند که هزینه بالایی است. هزینه اسقاط خودروهای فرسوده باید پرداخت شود و اگر این موضوع لحاظ نشود رانندگان با چالش جدی مواجه خواهند شد.

اقراریان با تأکید بر اینکه از ۳۰ میلیون تومان درآمد ماهیانه ۱۸ میلیون تومان هزینه تسهیلات است و با ۱۲ میلیون تومان در تهران نمی توان زندگی کرد، یادآور شد: امیدواریم در این مسیر درگیر امور تبلیغاتی نشویم و شاهد تحول در این زمینه باشیم. از همکاران در معاونت حمل و نقل و سازمان تاکسیرانی تقدیر می کنیم.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 55967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =