فضاسازی منطقه ۲۰ به مناسبت ایام مسلمیه

مدیریت شهری منطقه ۲۰ به مناسبت مراسم مسلمیه که همزمان با شهادت حضرت مسلم ابن‌عقیل(ع)، طی سه شب متوالی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا می‌شود، در آماده‌باش است تا بهترین خدمات به زائران ارائه شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار منطقه گفت: مدیریت شهری این منطقه همواره در مناسبت های مختلف از جمله مراسم مسلمیه، که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا می شود در آماده باش است تا با خدمات رسانی ویژه در حوزه های ترافیکی، امورشهری و عمرانی بهترین شرایط برای زائران فراهم شود.

شنگی افزود: به همین مناسبت نصب ۱۵ ابر کتیبه در میادین اصلی و سر درب بازار قدیم ری، نصب ۱۵ هزار متر ریسه مشکی در معابر و میادین منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، اهتزاز ۲۷۰ تخته پرچم پایه کوتاه مشکی در پل های سواره رو، اهتزاز ۴ تخته ابر پرچم پایه بلند، اکران ۱۰ تخته بنر با محتوای ایام مسلمیه در معابر و میادین اصلی و اکران طرح های مناسبتی در ۵ تلویزیون شهری انجام شد.

گفتنی است بنا به سنت دیرینه، جمعی از هیأت های عزاداری از سراسر کشور در ایام شهادت حضرت مسلم ابن عقیل(ع)، به مدت سه شب در قالب دسته های عزادار به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مشرف شده و به برگزاری مراسم عزاداری می پردازند.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =