نقطه‌نظرات شورایی‌ها درباره گزارش معاون حمل ونقل شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و سومین جلسه شورا نسبت به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و سومین جلسه شورا و در جریان ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اقدامات این حوزه در یک ماه اخیر ضمن تقدیر از تلاش این معاونت، اظهار کرد: اجرای تراموا در تهران و اجرای خط ۸ مترو سوالاتی را به همراه داشته که باید به آن پاسخ داده شود.

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با بیان اینکه اگر فعالیتی ولو اندک نیز صورت بگیرد تقدیر خواهیم کرد، یادآور شد: روز گذشته گزارش عملی از ترک خوردن سد عظیم مشکلات را شاهد بودیم. طولانی ترین سفرها با اولین قدم ها انجام می شود و اگر شیب ورود و همت مضاعف را شاهد باشیم در توسعه کیفیت خدمات رسانی در حوزه تاکسیرانی اتفاقات خوبی می افتد. البته باید در بخش مرکزی و به ویژه بازار این تاکسی ها مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: باید گزارش جامعی از خطاها در مترو ارائه شود. مردم شرایط مترو و اتوبوس را می بینند و قضاوت می کنند. مردم متوجه حضور اتوبوس ها در خطوط می شوند و اگر اقدامی صورت بگیرد قطعا قدردان خواهند بود.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه از پایانه شرق نباید رونمایی شود، گفت: سه سال است که قرار بر رونمایی پایانه شرق است و به هر دلیلی انجام نشد و اشکالی ندارد. درخواست ما این است که رونمایی نشود و تمام اقدامات توسط شرکت بهره برداری مترو انجام شود و پس از تکمیل ۱۰۰ درصدی امور مورد بهره برداری قرار بگیرد.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورا با بیان اینکه در یک سال اخیر بارها این تذکر را در مورد تهویه مترو و اتوبوس دادیم، یادآور شد: رانندگان نقص فنی اتوبوس ها را دلیل وضعیت نامناسب تهویه می دانند که باید این موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: اتوبوس های خریداری شده از شرکت های داخلی شرایط خوبی در خدمات پس از فروش ندارند و این موضوع باید توسط معاونت پیگیری شود و شرکت ها نیز خدمات پس از فروش خود را ارتقاء دهند.

علی اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با بیان اینکه اعداد مختلفی در مورد افزایش تعداد تاکسی ها اعلام می شود، اظهار کرد: در طرح جامع ترافیک سخن از ۷۰ تا ۸۰ هزار دستگاه تاکسی است اما اعداد اعلام شده کمتر است.

گفتنی است در ادامه این جلسه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری ( واگذار شده به صورت سرقفلی ) در میدان مرکزی میوه و تره بار بررسی و با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 55970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =