آخرین وضعیت پروژه‌های تقاطع جنت‌آباد-آبشناسان و  حکیم-تعاون + زمان بهره‌برداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران جزئیات پروژه‌های تقاطع جنت‌آباد-آبشناسان و تقاطع حکیم-تعاون را تشریح کرد.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در خصوص تقاطع آبشناسان-جنت‌آباد مطرح کرد: تقاطع آبشناسان و جنت آباد زیرگذری است که درگیر معارضین تاسیساتی از نوع زیر سطحی و رو سطحی است. تقریبا هر دو هفته یک بار شخصا از پروژه بازدید می‌کنم، می‌توان گفت طی  یک ماه گذشته اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

وی افزود: در خصوص جابجایی جداره کارگاهی شرکت مترو باید با شرکت بهره‌برداری مترو توافقی منعقد می‌شد که خوشبختانه این امر صورت گرفت و جداره‌ها جابجا شدند.  

حق‌بین با اشاره به اینکه لوله‌های گاز در محل پروژه تامین شده و عملیات اجرایی شروع شده است، گفت: طبیعتا عملیات اجرایی پروژه زمان‌بر است. به محض اینکه امکان جابجایی لوله گاز و لوله آب را نیز فراهم کنیم، سرعت پروژه افزایش خواهد یافت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره برداری پروژه تقاطع جنت‌آباد-آبشناسان گفت: ما پیش بینی می کنیم که بتوانیم در اواخر پاییز پروژه را آماده بهره برداری کنیم. پروژه سنگینی است اما حتما در یک ماه آینده شاهد تغییرات جدی در بحث عرشه پل و تاسیسات آن خواهیم بود.

حق‌بین درخصوص تقاطع حکیم-تعاون نیز اظهار کرد: برای اجرای این پروژه موانعی وجود داشت که به جهت هماهنگی عملیات اجرایی این موانع رفع شده است. این پروژه موضوعات خاص ترافیکی و تاسیسات زیرسطحی نیز دارد. اجرای پروژه تقاطع حکیم-تعاون تازه شروع شده و در حال حاضر فاز مقدماتی اجرایی آن را دنبال می‌کنیم.

وی در پایان گفت: در پروژه تقاطع حکیم-تعاون نیز ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده شاهد افزایش سرعت عملیات اجرایی خواهیم بود. پروژه ابهامات زیادی در بحث تاسیسات دارد که در حال شناسایی و رفع آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 55986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =