انتصاب سرپرست جدید بازرسی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران

طی مراسم تکریم و معارفه، «حسین دیانت سرشت» به عنوان سرپرست جدید بازرسی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران معرفی و منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه سرپرست بازرسی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران با حضور سرپرست اداره کل برنامه بودجه شهرداری تهران، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونین اداره کل برنامه و بودجه برگزار شد.

علی علاءالدینی سرپرست اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران در این مراسم ضمن تأکید بر ضرورت هم افزایی با حوزه بازرسی و تقویت بعد نظارتی شهرداری تهران، آمادگی این اداره کل را برای تداوم همکاری با این حوزه اعلام نمود.

مهدی اخلاقی نیا معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای «احسان اله نیک بین»، از «حسین دیانت سرشت» به عنوان یکی از مدیران جوان، متعهد و خوش نام یاد کرد و انجام وظایف نظارتی محوله با سعه ‌صدر و جدیت را از وی خواستار شد.

طی این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های « احسان اله نیک بین» سرپرست سابق گروه بازرسی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی سرپرستی بازرسی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران به «حسین دیانت سرشت» ابلاغ شد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 55994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =