رویداد محلات دوستدار سلامت پایتخت به خط پایان رسید

با شناخت ۲۲ طرح برگزیده از مناطق مختلف پایتخت، نخستین رویداد آموزشی محلات دوستدار سلامت با شعار ساختن حال خوب برای شهروندان به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، در جریان آئین اختتامیه این رویداد آموزشی که با حضور صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، معاونین اجتماعی و مدیران دوائر سلامت مناطق مختلف به میزبانی این منطقه برگزار شده بود، از صاحبان تعداد ۲۲ طرح برگزیده و منتخب از سطح محلات پایتخت تجلیل به عمل آمد.

برپایه این گزارش، بر اساس فرآیند اجرایی این طرح که با راهبری اداره کل سلامت شهرداری تهران از سال گذشته آغاز شده، دوائر سلامت مناطق ۲۲ گانه با رویکرد الگوسازی مشارکت اجتماعی در محله و ساختن حال خوب برای شهروندان، طرح های پیشنهادی مسئولین خانه سلامت محلات را وارد مرحله پایش و داوری اولیه کرده و در نهایت از هر منطقه یک طرح انتخاب و شایسته تقدیر شناخته شد.

گفتنی است؛ تقی زاده مؤسس و نخستین مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز به عنوان میهمان ویژه در این مراسم سخنانی را پیرامون تبیین اهداف و رویکردهای کلان محله دوستدار سلامت و همچنین نقش بی بدیل خانه های سلامت در مدیریت و ساماندهی مشارکت های اجتماعی محله محور ایراد کرد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 56013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =