عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۵ در مسجد قائم آل محمد(ص) با نمازگزاران دیدار کرد

پنجاه و هشتمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران و یکصد و پنجاه و چهارمین ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری در منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، پنجاه و هشتمین مجمع مشورتی محلات شهر تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، داوود گودرزی شهردار منطقه، معاونین و مدیران ستادی، شهرداران نواحی و معتمدین محلات ۲۹ گانه برگزار شد.

در این نشست معتمدین محلات مهمترین مشکلات و موضوعات مرتبط با مدیریت شهری را مطرح نمودند و حجت الاسلام و المسلمین آقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران و داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ نیز راهکارهای لازم برای حل این مشکلات را مطرح کردند.

در ادامه و همزمان با نماز مغرب و عشا، در یکصد و پنجاه و چهارمین ملاقات مردمی حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، وی به همراه گودرزی و تعدادی از معاونین و مدیران ستادی با حضور در مسجد قائم آل محمد(عج) محله شهران جنوبی با شهروندان این محله گفتگو کردند.

در جریان این گفتگو عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۵ ضمن گوش سپردن به موضوعات و مشکلات شهروندان، دستورات لازم جهت بررسی این مشکلات و اقدامات لازم را صادر نمودند.

 انتهای پیام. /

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۸
کد خبر: 56026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =