حماسه آرش کمانگیر با موسیقی زنده همراهی می‌شود

نمایش «حماسه آرش کمانگیر» با حضور ارکستر موسیقی زنده روی صحنه خواهد رفت؛ همچنین صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده و طراحی لباس این نمایش پر پرسوناژ را مژگان عیوضی بر عهده دارد. نمایش حماسه آرش کمانگیر تولید مشترک پردیس تئاتر تهران و گروه تئاتر مستقل است که ۶۴ بازیگر در آن در رده سنی‌های مختلف ایفای نقش می کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «حماسه آرش کمانگیر» که نوشته و کارگردانی مریم کاظمی است با همراهی دو آهنگساز و گروه نوازندگان از روزهای پایانی خرداد ماه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

معرفی گروه موسیقی نمایش حماسه آرش کمانگیر
امیر سلیمانی مقدم و فرید نوایی دو هنرمند شناخته شده  موسیقی تئاتر ساخت و تنظیم قطعات موسیقی این نمایش را بر عهده دارند.

امیر سلیمانی مقدم ساخت، تنظیم قطعات و سرپرست گروه موسیقی را بر عهده دارد و فرید نوایی تنظیم و ساخت هفت قطعه موسیقی با نام های کارناوال، آغاز نمایش، زندگی زیباست، ایراندخت، آرش کوچک، خشکسالی و مبارک باد را انجام داده است.

در گروه نوازندگان این نمایش که تمامی قطعات موسیقی را به صورت زنده اجرا می کنند امیر سلیمانی مقدم  نوازنده درامز و ادوات افکتیو، بهنوش کاظمی زاده نوازنده کمانچه، حمید ابراهیمی نوازنده ترومپت، محمد کاظم یوسفیان نوازنده گیتار، ارشان تاجیک نوازنده تار، امیر علی بنی هاشم نوازنده تمبک، دف، ضرب زورخانه و داریه، امیر عباس حسینی نوازنده کنترباس و هنگ درام حضور دارند.

محمدکاظم یوسفیان و نگار پرج قطعات آوازی را اجرا می کنند.


معرفی گروه طراحان
طراحی صحنه حماسه آرش کمانگیر را رضا مهدی زاده وطراحی لباس این نمایش پر پرسوناژ را مژگان عیوضی بر عهده دارند.

افسانه قلی زاده طراح گریم و ماسک این اثر نمایشی است و طراحی پوستر و بورشور را پریسا فلاح زاده بر عهده دارد. طراحی دکور و آکساسوار صحنه را سعید معروف پور و مرضیه جعفرپور لواسانی انجام داده و طراحی و ساخت تاج و آکسسوار لباسی نیز بر عهده نازیلا نوریشاد قرار دارد.

ساخت تیزر و موشنگرافی را بهرام شادانفر و عکاسی این پروژه نمایشی را محبوبه فرج الهی بر عهده دارند.

در حماسه آرش کمانگیر که بر اساس اساطیر ایرانی نوشته شده ۶۴ بازیگر در رده سنی های مختلف ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 56050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =