اعزام اولین گروه کارکنان شهرداری تهران به کربلا + نحوه ثبت‌نام و هزینه

سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: اولین گروه از کارکنان شهرداری تهران به کربلا اعزام شدند.

میثم حسینقلی زاده، سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درخصوص طرح اعزام کارکنان شهرداری تهران به عتبات عالیات اظهار کرد: از روزی که در اداره کل رفاه مستقر شدیم، بر این امر واقف شدیم که پرسنل شهرداری تهران را در کاروان‌هایی که زیر نظر حج و زیارت هستند، به کربلا اعزام کنیم.

وی افزود: در خصوص اعزام پرسنل به عتبات عالیات مشکل منابع داشتیم که در نهایت به مسیر مشخصی رسیدیم و بنا بر این شد کارکنانی که از خدمات تورهای خرسندساز که شامل مشهد می‌شد، استفاده نکردند؛ پرداخت هزینه تورهای خرسندساز را به موضوع کربلا اختصاص دهیم و الباقی را نیز براساس توافقی که با بانک صورت گرفت، پرسنل در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت کنند.

حسینقلی زاده در ادامه با اشاره به اینکه اولین اعزام کارکنان شهرداری تهران به عتبات عالیات دیروز انجام شد، مطرح کرد: اولین کاروان اعزام به عتبات عالیات شامل افرادی بود که پس از اعلام بسته خرسندساز ازدواج کردند. یعنی زوج‌های جوانی که شامل محور همیار بسته خرسندساز می‌شدند.

وی در خصوص مقدار هزینه اعزام به عتبات عالیات هم بیان داشت: برای امسال با توجه به قیمتی که هتل مشهد به ما ارائه کرده است، ۵ میلیون تومان سرانه در نظر گرفتیم. ۵ میلیون تومان را ما به عنوان پیش پرداخت سفر عتبات پرداخت خواهیم کرد و الباقی که با توجه به نرخ روز سازمان حج و زیارت تقریبا بالغ بر ۱۵ میلیون تومان می‌شود را پرسنل می‌توانند در اقساط ۳۶ ماهه پرداخت کنند.

سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهردرای تهران تاکید کرد: هر پرسنلی که طرح خرسندساز را داشته باشد، می تواند در این طرح شرکت کند. لذا اولویت با کسانی است که از سفر مشهد استفاده نکردند. پس از آن پرسنلی که از سفر مشهد استفاده کردند، ۵ میلیون را به صورت نقدی پرداخت خواهند کرد و الباقی تقسیم بر اقساط ۳۶ ماهه می‌شود.

حسینقلی‌زاده همچنین گفت: در حال حاضر برای ثبت‌نام عتبات به هر شرکتی مراجعه کنید، اگر بخواهند سفر را برای شما تقسیط کنند؛ حتما ۴۰ درصد را نقد می‌گیرند و الباقی را نیز با کارمزد ۲۳ درصد حساب خواهند کرد که تقریبا در ۱۲ ماه باید پرداخت کنید. در صورتی که ما ۱۵ میلیون را در اقساط ۳۶ ماهه با کارمزد بسیار ناچیز حدود ۴ درصد کارمزد بانک در نظر گرفتیم که برای هر فردی تقریبا مبلغی بالغ بر ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان اقساط ماهانه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سامانه رفاه برای سفر عتبات عالیات اطلاعیه منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: پرسنل می‌توانند برای ثبت‌نام در سفر اعزام به عتبات به سامانه رفاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 56054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =