اصلاح و تکمیل زیر ساخت‌های شهری در قالب طرح ۳۶۰ درجه

اولین نشست توجیهی فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه با حضور محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران،حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹، شهرداران نواحی و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، فیاض طی این نشست ابتدا نقاط قوت و ضعف فاز اول طرح ۳۶۰ درجه را مطرح و بر رفع آنها تأکید کرد و افزود: در مرحله دوم به مناطق کمک می شود تا با هماهنگی، هم افزایی و مشارکت شاهد تغییرات محسوس در معابر، میادین و تقاطع ها و کسب رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی تصریح کرد: از اهداف طرح ۳۶۰ درجه برخورداری کل شهر تهران از مزایای طرح در فازهای مختلف  است تا هر نقطه ای که انتخاب می شود معضلات اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی در فازهای مختلف بیش از پیش افزایش پیدا کند تا کل محلات و شهر تهران را در برگیرد.

فیاض خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یکی از شاخص های ارزیابی نواحی اجرای صحیح طرح ۳۶۰ درجه است در همین راستا شهرداران نواحی در همه حوزه ها اهتمام ویژه ای داشته باشند تا زیرساخت های تقاطع و میدان ها اصلاح و تکمیل شود.

در ادامه اخگر پور ضمن تشکر از رهنمودهای فیاض در اجرای طرح ۳۶۰ درجه یاد آور شد: تلاش خواهیم کرد تا این طرح به نحوه مطلوب در جنوب  شهر تهران اجرا و شاهد تغییرات در معابر باشیم.

به گفته این مسئول در فاز نخست طرح ۳۶۰ درجه معضلات عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری و اجتماعی در بیش از هزار نقطه شناسایی و مرتفع شد.

انتهای پیام /

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 56058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =