آماده‌سازی جایگاه عرضه بهداشتی دام در شمال تهران 

جایگاه عرضه بهداشتی دام به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان متقاضی انجام این سنت نبوی در منطقه یک در حال آماده‌سازی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: اداره ساماندهی صنایع و مشاغل این منطقه با هماهنگی های انجام شده در حال راه اندازی جایگاه عرضه بهداشتی دام در زمینی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع  با چهار آغل عرضه بهداشتی دام در بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال، ورودی ازگل، نبش خیابان گلچین جنوبی است. 

او افزود: به منظور رفاه حال شهروندان منطقه  تعداد ۷ دستگاه کولر آبی جهت سرمایش و یک دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل  و همچنین تعداد دو دستگاه کانکس جهت استقرار دامپزشک و نمایندگان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران و یک تانکر ۱۲ هزار لیتری آب نیز در محل مستقر شده است و با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها، در این جایگاه تعداد ۲ محل ذبح به وسعت ۸۰  متر مربع  با حضور ذبح کننده های دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

صفایی خاطرنشان کرد: این جایگاه از بامداد روز های ۲۷ و ۲۸ خردادماه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپا می شود و متقاضیان می توانند در این دو روز به محل عرضه دام مراجعه نمایند و گوسفند قربانی خود را با قیمت مصوب سازمان میادین شهرداری تهران خریداری و به صورت بهداشتی ذبح کنند.

به گفته این مقام مسئول، دامپزشک نیز جهت معاینه قبل و بعد ذبح دام به منظور پیشگیری از بیماری های مشترک میان انسان و حیوان در محل حضور داشته و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم جهت حفظ سلامت شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/
 

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 56063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =