اجرای مانور مقابله با حریق در انشعابات گاز در شمال تهران

ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک از اجرای مانور عملیاتی مقابله با حریق در انشعابات گاز شمال تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، کیوان فاتحی منش رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه گفت: با عنایت به اهمیت آمادگی اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه در زمینه مقابله با مخاطرات به خصوص برگزاری مانور با موضوع بحران های پیش بینی نشده، مانور نشت و حریق لوله های گاز در شمال تهران بر اساس سناریو مورد تایید سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

وی افزود: طبق سناریو بر اثر فرو ریزش زمین در خیابان شهید پورابتهاج و در پی آن ایستگاه کاشانک، شرکت گاز دچار نشت و فوران شدید گاز و حریق می شود که پیام مربوطه توسط بیسیم خودرو شهربان حاضر در محل حادثه به بیسیم شهرداری منطقه ارسال و از این طریق به ستاد مدیریت بحران منطقه و سازمان آتش نشانی و همچنین شهرداری ناحیه پنج گزارش می‌ شود.

فاتحی منش تشریح کرد: باتوجه به این موضوع اقدامات اولیه از جمله امداد، شناسایی، نجات و ... در این منطقه انجام می پذیرد و ستاد مدیریت بحران منطقه با بهره گیری از توان اعضاء عمومی و تخصصی از جمله هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، پرسنل شهرداری ناحیه پنج و دیگر ادارات خدمات رسان به مقابله با این بحران می پردازد.

انتهای پیام/

 

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 56072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =