اجرای طرح ویژه برای آراستگی باغچه‌های سطح منطقه ۱۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست از اجرای طرح دهگانه تحول در آراستگی باغچه‌های منطقه ۱۶ خبر داد و گفت: این طرح با هدف ضعیت سیما و زیبایی محیط شهری اجرا می‌شود .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، علیرضا مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست عناوین دهگانه طرح‌های ویژه آراستگی شهر را بهسازی خاک باغچه، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، رفع نواقص سیستم‌های آبیاری، مرمت وسایل بازی کودکان، رفع ناایمنی بوستانها، روشنایی و نظافت زیر گذر پل‌ها، حذف زوائد فیزیکی و پاکسازی برچسب و پوستر، پاکسازی زمین‌های بایر، بازپیرایی و واکاری باغچه های معابر فرعی، شستشوی المانهای شهری عنوان کرد و افزود : بهسازی و اصلاح وضعیت خاک باغچه ها(باغچه آراسته) به نواحی ششگانه ابلاغ شده است ؛ و در گام نخست در معابر طرح تحول خدمت و میادین اصلی و محور دوم معابر فرعی اجرا می شود .

مرادی مهمترین اهداف این طرح را ارتقای وضعیت سیما و زیبایی محیط شهری، ایجاد وحدت رویه در نگرش مناطق و شیوه اجرا، حمایت از فضای سبز برشمرد.

دقیقی رئیس اداره فضای سبز منطقه ۱۶ نیز با مثبت ارزیابی نمودن این طرح گفت :  طی بازدیدهای میدانی کارشناسان و  عوامل اجرایی اداره فضای سبز و به روز رسانی  آمار و اطلاعات جدید از باغچه های فضای سبز ، بهسازی باغچه ها در قالب اصلاح خاک و کاشت گل و گیاه در نواحی و محلات به صورت مستمر در حال اجراست.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
کد خبر: 56080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =