مخاطرات منطقه ۲۰ بررسی شد

در اولین جلسه فصلی و کمیته پدافندغیرعامل اداره مدیریت بحران منطقه ۲۰ مخاطرات این منطقه بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۰، محمدخوشی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافندغیرعامل منطقه گفت: اولین جلسه فصلی اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۲۰ در راستای هماهنگی درون و برون سازمانی برای مقابله با حوادث طبیعی و غیرطبیعی و بر اساس مخاطرات هر منطقه با حضور ادارات تخصصی و عمومی، مدیرارزیابی خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران، اساتید پژوهشکده سوانح طبیعی دانشگاه تهران و مدیران ارشد این منطقه برگزار شد.

خوشی افزود: این جلسه با هدف اولویت بندی و شناسایی مخاطرات مناطق ۲۲ گانه شهرتهران توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران و با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی دانشگاه تهران برگزار و مخاطرات این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن مراسم ایام شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) و سوگواری شهروندان در این منطقه، هماهنگی ادارات و سازمان های ذیربط و اجرای تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی زائرین و برگزاری مراسمی باشکوه و شایسته شهروندان حائز اهمیت است.

گفتنی است جلسات فصلی مدیریت بحران در نواحی هفتگانه این منطقه با هدف آمادگی و آگاهی بیشتر ادارات عضو این ستاد به صورت مستمر برگزار می شود. 

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 56086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =