برپایی جشنواره «مادر و کودک» در بوستان بانوان منطقه ۱۶

در جشنواره مادر و کودک منطقه ۱۶، برنامه‌های متنوعی به صورت استیجی، مسابقه، جشن، نمایش، موسیقی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های ویژه کودکان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه بی شک جشنواره های تفریحی – فراغتی برای گروه زنان و دختران باعث افزایش سلامت و جسمی و روحی ایشان می گردد؛ افزود:  برای گروه هدف مادر و کودک فعالیتهای فرهنگی، نشاط و بازی و هیجان ، در تعامل با طبیعت ، علاوه بر اینکه موجب ارتقاء سلامت و رشد جسمی و روانی کودک است ، پیوند های مستحکم عاطفی میان مادر و کودک می شود.

برگزاری جشنواره ویژه این گروه یکی از حلقه های توسعه فضاهای فرهنگی و الهام بخش است که میتواند خلأ نبودن یک فضای مناسب برای تفریح و ورزش زنان و دختران و مادران در کنار فرزاندانشان را پر کند.

 اهداف این جشنواره افزود: فراهم‌سازی زمینه ارتقای سلامت جسمی و روحی مادران و کودکان ، ایجاد زمینه مناسب جهت پرورش و رشد کودکان از لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی و همچنین، شناخت از طریق بازی‌های ورزشی، اجرای فعالیت‌های هنری و فکری از طریق بازی‌های گروهی با همسالان، گسترش و توسعه بازی‌های ورزشی و فعالیت‌های مختلف در بوستان‌های بانوان و در واقع افزایش نشاط اجتماعی مادر و کودک در سطح جامعه از اهداف مهم این جشنواره است.

اکبری مدیر اداره امور بانوان منطقه ۱۶ از برگزاری سومین سال متوالی جشنواره «مادر و کودک» در بوستان بانوان خبر داد و گفت : این جشنواره از ۲۱ خرداد آغاز و تا پایان روز ۲۴ با اجرای برنامه های متنوع پذیرای مادران و کودکان است . از بخش های این جشنواره می توان به گذرهای مختلفی از جمله ایستگاه‌‏های محیط زیست، بازی‏‌های فکری، خوردنی‎های سالم گذرهای بازی‌های مادر و کودک ، فعالیت‌های فرهنگی و همچنین جشنواره غذاهای سالم نام برد .

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی و انتشار پوستر از طریق مناطق افزود : تا کنون بیش از ۲۵۰۰ نفر شرکت کننده در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.  

اکبری در انتها از بهره مندی تخفیف ۵۰ درصدی امکانات و مجموعه های ورزشی برای شرکت کنندگان در این جشنواره خبر داد.

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۸
کد خبر: 56090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =