طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان بهار اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۷ تهران در جلسه «طرح ساماندهی و ارتقای کیفی خیابان بهار» که قرار است با همکاری سازمان زیبا سازی شهر تهران اجرا شود، گفت: ما در منطقه ۷ بر تعامل سازنده و گسترده با تمامی نهادهای مرتبط در زمینه پروژه‌های اصلاح معابر تاکید داریم و در زمینه پروژه ساماندهی خیابان بهار هم تمهیدات لازم برای این کار اندیشیده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان به معضل پارکینگ در این خیابان اشاره کرد و گفت: ما در منطقه هفت برای تسهیل پارکینگ شهروندانی که به این خیابان مراجعه می کنند مقدمات ساخت یک پارکینگ ۷طبقه در خیابان سمیه نزدیک به خیابان بهار را اندیشیده ایم و به زودی عملیات ساخت این پارکینگ آغاز خواهد شد با اجرای این پروژه بخش زیادی از نیاز شهروندانی که برای خرید به خیابان بهار مراجعه می کنند برطرف خواهد شد.

شهردار منطقه ۷ بر حفظ راسته های فروشگاهی در تهران تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایرانی نشان میدهد که ایرانی ها تمایل دارند از راسته های فروشگاهی خرید کنند بر همین اساس است که ما در منطقه هفت بر ساماندهی خیابان بهار به عنوان راسته فروشگاه های کالای کودک تاکید داریم و تلاش داریم این راسته فروشگاهی به حیات خود ادامه دهد.

آبادیان ادامه داد: این به معنای حمایت از صنف فروشندگان کالای کودک نیست بلکه به نوعی ارج گذاشتن به زیست فرهنگی مردم شهر تهران و حفظ سرزندگی در شهر است.

او افزود: مثلا راسته کتاب فروشان انقلاب سال هاست که فعال است و مردم با تردد در این خیابان و خرید کتاب از فروشگاه های آن خو گرفته اند و این درست نیست که این راسته تبدیل به راسته فست فودی ها و یا کافه ها شود و کتاب فروشی ها از این منطقه بروند.

آبادیان در پایان بر آغاز هر چه سریعتر عملیات ساماندهی خیابان بهار تاکید کرد و گفت: شهرداری منطقه هفت بر حفظ زیست فرهنگی و اجتماعی مردم در این منطقه تاکید دارد و تمام تلاش خود را می کند که شهروندان منطقه هفت تجربه رفاهی و زیستی بهتری نسبت به گذشته در این منطقه داشته باشند.

گفتنی است؛ در فاز اول این پروژه که از خیابان انقلاب تا خیابان سمیه اجرا می شود، عملیات آرام سازی ترافیک، افزایش سطح پیاده رو، کف‌سازی دوطرفه پیاده راه ، آرام سازی در تقاطع ها و... در آن صورت می گیرد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 56091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =