اجرای عملیات خط‌کشی محوری در معابر منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات خط کشی محوری در راستای ایمنی و نظم‌بخشی ترافیکی در معابر و شریان‌های عبوری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی با بیان اینکه به منظور افزایش ضریب ایمنی معابرو حفظ جان شهروندان بویژه کودکان و سالمندان، تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی محوری و ایجاد سرعتکاه در معابر فرعی و اصلی محلات اجرایی شده است، گفت: بر این اساس از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ کیلومتر خط کشی در معابر ششگانه منطقه همچنین خط کشی هاشوری در ۷ نقطه بزرگراهی منطقه از جمله در بزرگراه بسیج اجرا شد.

وی با اشاره به انجام عملیات خط کشی محوری جدید در خیابان های پرستار، پاسدار گمنام و... افزود: در روزهای آتی، روند انجام خط کشی‌های ترافیکی برای رضایت مندی بیشتر شهروندان و روانسازی ترافیکی افزایش خواهد داشت و خط کشی محوری سطح معابر، تقاطع ها و شریانهای عبوری منطقه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دستور کار است.

شهرابی از اجرای سرعت کاه به عنوان دیگر تمهیدات ترافیکی برای کاهش مخاطرات ترافیکی وآرام سازی ترافیکی در محلات خبرداد و گفت: با یاداوری اینکه اجرای سرعتگاه در خیابان گل همچنین رفع نواقص و تجهیزات ایمنی از جمله اقدامات ترافیکی است که تاکنون در بسیاری از محورهای منطقه انجام شده است، از رفع نواقص و ساماندهی و نگهداشت المان های ترافیکی، تعمیر و تعویض سرعت گیر و اصلاح هندسی به عنوان سایر تمهیدات در نظرگرفته شده نام برد.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان خاطر نشان کرد: برای روانسازی ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط و افزایش ضریب ایمنی ترافیکی، خط‌کشی معابر و شریان ها در اولویت فعالیت های ترافیکی قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 56092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =