تحقق عدالت عمرانی در حریم منطقه ۲۲ تهران

جلسه بررسی و اجرای پروژه‌های عمرانی روستاهای تابعه بخش کن با اولویت تکمیل پروژه‌های دارای اولویت با حضور نمایندگانی از بخشداری کن، مدیران حریم منطقه ۲۲، دهیاران و شورایاران روستاهای واقع در حریم این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، یاسر قره‌باغی مدیر اداره حریم این منطقه اظهار کرد: پروژه های عمرانی در حریم منطقه از محل اعتبارات حریم شهرداری منطقه اجرا خواهد شد و می توان گفت اجرا و  به ثمر رساندن این فعالیت‌ها می‌تواند قدمی مهم در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستاها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اجرای ۶ پروژه اولویت دار در روستاهای حرم منطقه در دستور کار معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۲۲ با همکاری معاون عمران این منطقه قرار گرفته است که می توان از این پروژه ها به ساخت دیوارهای محافظ مالون در محورهای مواصلاتی روستای وردیج، مخزن آب شرب روستای سنگان، اصلاح هندسی سه راهی امامزاده داوود، روشنایی مسیر راه روستاهای وردیج و واریش، احداث، تعمیر و مرمت پل های رودخانه وردیج و ساماندهی چشمه ازگی اشاره کرد.

قره‌باغی اظهار کرد: در حال حاضر با هماهنگی های صورت گرفته دیوارهای محافظ مالون در محورهای مواصلاتی روستای وردیج در حال انجام است و ساخت مخزن آب شرب روستای سنگان نیز در مراحل جانمایی و اخذ مجوزهای لازم به سر می برد.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 56106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =