نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در حاشیه بزرگراه شهید خرازی

شهردار منطقه۲۲ از نصب دیوار صوتی در راستای کاهش آلودگی‌های صوتی در حاشیه بزرگراه شهید خرازی در محدوده شهرک لاله خبر داد و گفت: این اقدام با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و از سوی سازمان ترافیک شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی در حاشیه بازدید از پروژه های توسعه محله ای محدوده ناحیه یک این محدوده به همراه مدیران شهری منطقه از اتمام نصب و مرمت دیوار صوتی حاشیه جنوبی بزرگراه شهید خرازی داشت؛ اظهار داشت: به منظور رسیدگی به درخواست های ساکنان شهرک لاله، با هماهنگی‌‎های به عمل آمده مرمت و بازسازی دیوار صوتی در این شهرک و در حاشیه بزرگراه شهید خرازی به اجرا در آمد.

وی افزود: این دیوار صوتی به طول ۳۰۰ متر مربع انجام شد و همچنین مرمت بخشی از دیوار صوتی محور بزرگراه شهید خرازی در محدوده شمالی این بزرگراه در محله آبشار تهران نیز صورت گرفته است.

نصرتی بهسازی و مرمت دیوار صوتی را یکی از مطالبات شهروندان ساکن در حاشیه بزرگراه ها عنوان کرد و یادآور شد: دیوارهای صوتی، سازه‌های محکم و مقاومی هستند که میزان صدا را با ایجاد مانعی بین گیرنده صوت و منبع تولیدکننده آن کاهش می‌دهند.

شهردار منطقه عنوان کرد: در همین رابطه و به علت تردد هزاران خودرو به صورت روزانه در بزرگراه شهید خرازی با هدف کاهش آلاینده های صوتی دیوار صوتی در این شهرک نصب شد.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 56130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =