درمانگاه دندانپزشکی درمانگاه منطقه ۵ شبانه‌روزی شد

شهردار منطقه ۵ گفت: برای نخستین بار درمانگاه دندانپزشکی درمانگاه منطقه شبانه‌روزی شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵ » گفت: نیازمندی شهروندان و همکاران به خدمات شبانه روزی مراکز درمانی شهرداری تهران، همواره یکی از موضوعات جدی بخش رفاهی و درمانی مدیریت شهری بوده است و خوب دندانپزشکی و خدمات متنوع آن، از اهمیت دو چندانی برخوردار بود.

وی ادامه داد : این مهم موجب شد تا طی هماهنگی با همکاران شرکت شهر سالم، مقدمات این اتفاق خوب فراهم شود و شهروندان و همکاران بتواند از خدمات بخش دندانپزشکی درمانگاه منطقه ۵ بعنوان اولین درمانگاه شهرداری تهران که به صورت شبانه روزی در آن خدمات دندانپزشکی ارایه می شود، بهره مند گردند.

گودرزی اظهار داشت: تیم تخصصی پلی کلینیک دندانپزشکی پناه واقع در طبقه اول درمانگاه شهرداری منطقه ۵ از ساعت هشت صبح الی ۳ بامداد آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

شهردار منطقه ۵ افزود: محیطی فراهم شده تا با حضور دندان پزشکان متخصص، مجرب و اعضای هیئت علمی در زمینه تمامی تخصص ها، با رویکردی کاملا علمی و جدید، تشخیص و درمان بیماری های دهان، فک و صورت خود را با مواد مصرفی روز دنیا در کنار انجام خدمات گرافی و OPG انجام شود تا رضایتمندی شهروندان و همکاران را به همراه آورده باشیم.

لازم به توضیح است که بخش شبانه روزی دندانپزشکی درمانگاه منطقه ۵ آماده ارایه خدماتی نظیر : درمان ریشه تخصصی(اندو)، اطفال، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیمی/ زیبایی، اورژانس، جراحی های دندان های نهفته و نیمه نهفته عقل، پروتز های ثابت(روکش زیرکونیا، فول زیرکونیا، Emax، IPS/لمینیت/کامپوزیت) و پروتز متحرکت(دندان مصنوعی)، جراحی ایمپلنت (کاشت دندان)، جراحی لثه (پریو)، سفید کردن دندان ها(بلیچینگ)، جرمگیری و درمان ضایعات دهانی (آفت/هرپس/HPV) به صورت شبانه روزی است.

 انتهای پیام /

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 56151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =