جلسه توجیهی فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه در منطقه ۱۷ برگزار شد

شهردار منطقه ۱۷ در جلسه توجیهی طرح ۳۶۰ درجه در فاز دوم، نظارت بر مناطق و اجرای این طرح را ایجاد یک فهم مشترک در اجرا دانست تا در فضای میدانی، مدیران شهری در اجرا به طور سلیقه‌ای عمل نکنند و به یک وحدت رویه برسند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، جلسه توجیهی طرح ۳۶۰ درجه در فاز دوم با حضور محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق، حیدری معاون امور نواحی، مرشدی زاده معاون هماهنگی امور مناطق، براتی رئیس پهنه جنوب، رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷، جمعی از معاونین و شهرداران نواحی این منطقه برگزار شد.

شروع فاز دوم این طرح از اول خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت. اجرای این طرح ۳ ماهه در راستای طرح های دیگر همچون راه خدمت، تحولی بیست گانه خدمت و آراستگی باغچه ها انجام می شود که به مناطق ۲۰ گانه ابلاغ شده است.

در این جلسه که با هدف نزدیک شدن دیدگاه ها و بالابردن ارتباط با نواحی مناطق برگزار می شود، سیفی به مزایای اجرای طرح و ارزشمند بودن این نظارت تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۷ نظارت بر مناطق و اجرای این طرح را ایجاد یک فهم مشترک در اجرا دانست تا در فضای میدانی، مدیران شهری در اجرا به طور سلیقه ای عمل نکنند و به یک وحدت رویه برسند.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 56207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =