خاموشی بوستان ناز رفع شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ از رفع خاموشی بوستان ناز با درخواست شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به ضرورت وجود نور و روشنایی به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر منظر شهری و تأمین امنیت شهروندان، عملیات رفع خاموشی و ایجاد روشنایی بوستان ناز با نصب تجهیزات روشنایی کم مصرف در این خصوص انجام گرفت. با فراهم شدن روشنایی در این بوستان شاهد رفع نقطه بی دفاع شهری هستیم.

فصیح افزود: بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه ای در این محدوده از شهر تهران وجود دارد که با همکاری اداره فضای سبز و نواحی شش گانه پایش پایه چراغ ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: نورپردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری بوده و نقش موثری در هویت بخشیدن به مراکز و فضاهای شهری داشته و موجب پویایی، سرزندگی و افزایش تعاملات اجتماعی و ایجاد مناظر شهری چشمگیر می شود.

فصیح ادامه داد: رفع روشنایی بوستان ناز در محدوده ناحیه دو از سوی اداره فضای سبز در ۵ نقطه صورت گرفته است و رفع خاموشی سایر نقاط بوستان ها نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: شهروندان می توانند نقاطی که نیازمند روشنایی در بوستان ها دارد را با سامانه ۱۳۷ پلاس در میان گذارند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع خاموشی کنند.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: 56243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =