آماده‌سازی و استقرار مرکز عرضه بهداشتی دام در منطقه ۱۳

آماده‌سازی و استقرار مرکز عرضه بهداشتی دام در منطقه ۱۳ به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳؛ اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اقدام به آماده سازی و استقرار مرکز عرضه بهداشتی دام در فضایی به وسعت ۳ هزار متر مربع واقع در خیابان دماوند غرب به شرق بعد از پل خاقانی، انتهای خیابان هاشمی جنب بوستان زیتون کرده است.

در این جایگاه، به منظور جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام، ۳ آغل به همراه ۲ جایگاه، عوامل دامپزشکی و بهداشت در یک فضای سرپوشیده در محله آشتیانی، خیابان هاشمی بوستان زیتون  آماده سازی شده است. جایگاه عرضه دام بهداشتی دامپزشک به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و همچنین  ذبح رایگان دام‌ها در نظر گرفته شده است. این جایگاه مجهز به چهار چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، آبسردکن، بخش پاسخگویی به سوالات شرعی، ترازوی شاخص، باسکول و اورژانس و آتشنشانی است.

بر اساس این گزارش؛ حدود یکهزار راس دام در جایگاه منطقه ۱۳ در ساعات فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام برای روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ عرضه می شود. در روز دوشنبه عید سعید قربان ، مرکز عرضه بهداشتی دام از ساعت ۴ بامداد تا ۱۴ فعال است و ایستگاه های ،سلامت فرهنگی و بازیافت نیز همزمان با فعالیت مرکز عرضه بهداشتی دام میزبان مراجعان است و شهروندان می توانند از صبح روزهای عرفه و عید قربان برای تهیه دام مورد نیاز به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 56244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =