بررسی طرح ۳۶٠ درجه خدمت در منطقه ۲۱

طرح ۳۶٠ درجه خدمت در منطقه ۲۱ پایتخت با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بررسی و بر اهتمام ویژه در رفع نیازهای شهری نواحی منطقه تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، "سید محمد فیاض" که همراه با جمعی از معاونین اداره کل متبوعش در منطقه ۲۱ حضور یافته بود، به طرح های سه‌گانه خدمت در پایتخت یعنی "طرح تحولی ۲٠گانه خدمت، الگوی خدمت و ۳۶٠ درجه" اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی دوره فعلی در شهرداری، ارتقا کمی و کیفی خدمت به شهروندان است که در طرح ۳۶٠درجه به صورت ریزبینانه ای دنبال می شود.

وی با اشاره به ابعاد مختلف این طرح در حوزه های فنی و عمرانی، خدمات شهری، ترافیکی و نیز فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد: محور اصلی در این طرح، نواحی شهر تهران است که با حضور میدانی در شهر، نیازهای مختلف بهبود کیفیت خدمات برداشت شده و در کمترین زمان ممکن اجرایی می شود.

فیاض به عملکرد نواحی سه گانه منطقه ۲۱ در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در بخش هایی از جمله همسان سازی زیرمخزنی های زباله وضعیت منطقه مطلوب اما در رفع کامل سه هزار و ۵۲ مشکل برداشت شده در نواحی سه گانه نیاز به پیگیری و تلاش دو چندان است.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز با اشاره جدیت این منطقه در اجرای طرح ۳۶٠ درجه‌، اهتمام شهرداران نواحی در تعامل با معاونت های اجرایی منطقه در رفع نقطه به نقطه نیازهای این طرح را مورد درخواست قرار داد.

در این نشست با تشریح برخی اقدامات منطقه ۲۱ در طرح ۳۶٠ درجه به بررسی نقاط ضعف و قوت ارائه خدمت به شهروندان در شهرداری های نواحی منطقه پرداخته شد.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 56247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =