ثبت نوماند منطقه ۸ از ۳۵۰۷ سفارش گذشت

شهردار منطقه ۸ گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری پسماند خشک در مبدأ با عنوان نوماند و جذب مشارکت، ۳۵۰۷ سفارش موفق تحویل پسماند از سوی شهروندان منطقه ثبت شده و بیش از ۲۱ تن پسماند خشک جمع‌آوری شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار این منطقه با اشاره به فرآیند آموزش شهروندان به استفاده و نصب این برنامه کاربردی اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۵ هزار نفر از شهروندان نسبت به نصب برنامه اقدام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این میزان به رشد دو برابری برسد. همچنین با مجموعه اقدامات آموزشی و تبلیغی اداره بازیافت منطقه، ۳ هزار و ۵۰۷ شهروند در بازه زمانی پنج ماهه بیش از ۲۱ تن زباله خشک را با درخواست از طریق نوماند تحویل داده‌اند.

تنهایی در خصوص لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش طرح نوماند به شهروندان منطقه اظهار کرد: اجرای طرح نوماند با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی در ابتدا با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و دعوت از شهروندان مشارکت‌جو در خصوص معرفی این طرح در دستور کار قرار گرفت و در ادامه با اطلاع‌رسانی میدانی عوامل اجرایی این طرح در سطح منطقه و حضور در اماکن پرتردد و مورد استفاده شهروندان همچون میادین میوه ‌و تره‌بار، سراهای محلات سیزده‌گانه، مساجد، ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های مسکونی، مجموعه‌های ورزشی، مراکز درمانی و بهداشتی سطح منطقه نسبت به آموزش و دعوت به استفاده از این امکان رایگان با تحویل پسماند خشک، بدون مراجعه حضوری اقدام شد.

به گفته شهردار منطقه ۸، از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه تبلیغات و معرفی نوماند می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی آموزشی در مدارس و بوستان‌های سطح منطقه ویژه دانش‌آموزان، خانواده‌ها و کادر آموزشی و اطلاع‌رسانی نحوه استفاده از  این طرح در فضاهای مجازی اشاره کرد.

براساس این گزارش شهروندان می‌توانند با مراجعه به برنامه نوماند، جمع‌آوری زباله‌های خشک خود و تحویل در درب منزل، از شارژ کیف پول شهروندی و دریافت مزایایی هچون امکان خرید از فروشگاه شهروند، میادین میوه و تره‌بار، بلیط مترو و اتوبوس، و...  بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 56262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =