انتصاب مدیر حوزه ریاست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران

شهر: با حکم رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، علی شاهرخی به عنوان مدیر حوزه ریاست این مرکز منصوب شد و از فعالیت های شاهین مظفری قدردانی شد.

به گزارش شهر، آیین تکریم و معارفه شاهین مظفری، مدیر سابق حوزه ریاست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و معارفه علی شاهرخی، مدیر جدید حوزه ریاست مرکز ارتباطات  برگزار شد.  
در این نشست غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مشاور شهردار تهران، با بیان اینکه در مدت حضور مظفری در مرکز ارتباطات، کارهای ارزشمندی انجام و از تجربیات و دانش او استفاده زیادی شد، گفت: مرکز ارتباطات نیاز به فرد کوشا، با کیاست و مطلع داشت و در همین راستا از او در جایگاه ریاست حوزه استفاده شد.
محمدی ادامه داد: در این مدت اتفاق‌های بسیار خوبی در مرکز رخ داد و این تغییرات و رخدادها به خصوص در مقایسه با گذشته به وضوح قابل مشاهده است، به طوری که امروز بخش عمده ای از مسایل ساختاری و مهم مرکز حل شده است و بسیاری از رخدادهای خوبی که در این مدت رقم خورد به دلیل جدیت  و همت شاهین مظفری بوده است. 
او با بیان اینکه حجم کاری حوزه ریاست مرکز ارتباطات با نیروی انسانی که وجود دارد اصلا قابل مقایسه نیست، گفت: به همین دلیل باید از زحمات و اقدامات او و همکارانشان در حوزه ریاست قدردانی کرد. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم تا در حوزه های مرتبط با ریاست، چه دربخش پشتیبانی چه رفاهی و تجهیزات، کاری روی زمین نماند.

مشاور شهردار تهران، ایجاد «سامانه نام گذاری » را یکی از مهم‌ترین اقدامات مظفری عنوان کرد و ادامه داد: در گذشته تعداد بسیار زیادی نامه و اسناد در کمیته نامگذاری وجود داشت که هیچ کدام سامانی نداشتند، اما با تلاش آقای مظفری در حوزه ریاست آرشیو کاغذی برچیده شد و سامانه نام گذاری به صورت دیجیتال و اتوماسیونی  شکل گرفت. 
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، همچنین علی شاهرخی را یکی از جوان‌ترین مدیران جدید شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: او زمانی که در وزارت ورزش و جوانان و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی فعالیت داشت کارهای ارزشمندی انجام داد و اثر بسیار خوبی بر مجموعه گذاشت. امیدواریم اقدامات و برنامه‌هایی که در  این مدت در حوزه ریاست اتفاق افتاد، با جدیت و تلاش بیشتری ادامه داشته باشد.

محمدی گفت: او با سن بسیار کم در مجلس دانش آموزی و همینطور سازمان‌های مردم نهاد فعالیت‌های زیادی داشت و در ۱۰ سال گذشته در مجلس شورای اسلامی، مرکز پژوهش های مجلس و دانشگاه های کشور حضور داشته و به دلیل همین فعالیت‌ها تجربه زیادی هم کسب کرده است.  
او، مدیر جدید حوزه ریاست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را فردی با روابط عمومی بسیار خوب و آگاه نسبت به سازمان و فعالیت‌های سازمانی عنوان کرد و افزود: علی شاهرخی جزو جوانترین مدیران است و انتصاب او در حوزه ریاست مرکز به این دلیل بود که در معرض تصمیمات مدیریتی قرار بگیرد و  این مسیر برای فعالیت‌های آتی او گشوده شود.

۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 5630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =