تسریع در اجرای پل شهید افتخاری با تعیین‌تکلیف معارض ملکی

با موافقت و هماهنگی معاونت امور مناطق شهرداری تهران بخشی از مرکز پسماند شهرداری منطقه یک با هدف سرعت‌بخشی به اجرای پل تقاطع غیرهمسطح خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری با بزرگراه امام علی (ع) به عنوان معارض اجرای طرح، تعیین‌تکلیف شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، در بازدید عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از وضعیت اجرای پل تقاطع غیر هم سطح خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری که با حضور رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، سید مهدی صباغ شهردار و معاونین و جمعی از مدیران شهرداری منطقه یک انجام شد مقرر شد قسمت شمالی مرکز دفع پسماند در بلوار اوشان در اختیار این پروژه قرار گیرد تا کار عملیاتی با سرعت بیشتری به اجرا برسد.

گفتنی است در این بازدید موارد مشترک در اجرای طرح پل شهید افتخاری و مرکز پسماند بلوار اوشان در محدوده خیابان صحرا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و هماهنگی های لازم در اجرای این دو پروژه عمرانی و خدمات شهری با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران انجام شد.

گفتنی است؛ پل شهید افتخاری در تقاطع بلوار اوشان و خیابان صحرا به عنوان بخشی از طرح های ترافیکی شرق منطقه یک توسط سازمان مهندسی شهرداری تهران در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 56314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =