ساماندهی معابر دسترسی به بوستان فرامنطقه‌ای آبشار تهران در منطقه ۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ از اجرای تدابیر لازم جهت روان‌سازی و کاهش بار ترافیکی معبر شهید جدی اردبیلی منتهی به آبشار تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در راستای اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه و با توجه به درخواست‌های مکرر ساکنین منطقه در خصوص پیاده سازی و اجرای تدابیر لازم در خصوص روان سازی بار ترافیکی معابر همجوار بوستان آبشار تهران سیدفرهاد خدابخشی بر ضرورت و اهمیت پایش مسائل و موضوعات ترافیکی شبکه معابر منتهی به اماکن گردشگری و تفریحی و همچنین کاربری‌های جاذب سفر فرامنطقه‌ای در منطقه ۲۲ تاکید کرد.

وی افزود: در خصوص روان سازی جریان ترافیک مسیرهای دسترسی به بوستان آبشار تهران و با هماهنگی های صورت گرفته عملیات بهسازی و تجهیز پارکینگ شماره ۳ این بوستان انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۲۲ در این خصوص اظهار کرد: با توجه به وجود بوستان های مهم فرامنطقه ای و کاربری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه ای دریاچه شهدای خلیج فارس و حضور هزاران نفر از شهروندان تهرانی بخصوص در ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته بخصوص در فصل تابستان، با روان سازی بار ترافیکی معابر منتهی به بوستان آبشار تهران، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس، امکان دسترسی راحت‌تر شهروندان تهرانی و ساکنین منطقه به اماکن گردشگری و معابر بزرگراهی و محلی منطقه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
کد خبر: 56319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =