عرضه بهداشتی بیش از ۱۴۰ رأس دام در مرکز عرضه دام زنده منطقه۲۰

همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان، به منظور خدمات رسانی به شهروندان عرضه بهداشتی۱۴۰ رأس دام در مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام شهرداری منطقه۲۰ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، گفت: این مرکز در فضائی به مساحت ۳ هزار متر مربع، ۲ آغل مخصوص نگهداری دام، یک آغل قرنطینه و استقرار ۲۰ قصاب برای ذبح رایگان، حضور ۷ دامپزشک به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و و یک نفر ناظر شرعی در خیابان شهید رجایی جنوب به شمال، جنب مرکز معاینه فنی خودرو شهید چمران آماده سازی شد و عرضه دام زنده و ذبح گوسفند به صورت بهداشتی با رعایت پروتکل های ابلاغی انجام شد.

کوه نژاد با بیان اینکه به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم قربانی همه امکانات و ظرفیت های به کار گرفته شد تا شهروندان با اطمینان خاطر، نسبت به ادای نذورات خود اقدام کنند، افزود: کلیه دام ها در این مرکز با رعابت اصول بهداشتی و تحت کنترل و معاینات پزشکی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با عرضه بهداشتی دام زنده در این مرکز، از امکان کشتارغیر مجاز، بدون ضابطه توسط افراد غیرحرفه ای که سلامت شهروندان منطقه را به مخاطره می اندازد، پیشگیری می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به حضور عوامل اورژانس، آتش نشانی و کمیته امداد، افزود: به منظور رفاه حال شهروندان در این جایگاه، احداث سرویس بهداشتی، نصب آب سردکن و سیستم سرمایشی انجام شد.

وی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و اهمیت تفکیک پسماندها، یک دستگاه خودروی نوماند، ۱۰ عدد مخازن ۱۲۰ لیتری و ۲۰ عدد کارتن پلاست به همراه عوامل خدمات رسان در مرکز عرضه بهداشتی دام مستقر بود. 

انتهای پیام/

۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
کد خبر: 56323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =