پاکسازی ۱۳۰۰ متر مربع جداره‌ها و رنگ‌آمیزی المان‌های شهری منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای عملیات پاکسازی و رنگ‌آمیزی جداره‌ها و المان‌های شهری به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در راستای ارتقای زیبایی و آراستگی بصری محیط شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹؛ علی نایبی با اشاره به اهمیت بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهری بیان کرد: عملیات پاکسازی جداره‌های شهری به مساحت ۸۰۰ متر مربع در معابر مهران تا شهید صمدی توسط اداره زیباسازی با استفاده از مواد پوشاننده انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای مستمرتوسط عوامل اداره زیباسازی به صورت روزانه از خیابان ها و معابر منطقه با هدف پاکسازی و امحای تبلیغات غیرمجاز انجام و در صورت شناسایی معابر نیازمند به پاکسازی در دستور کار قرار می گیرد.

نایبی با اشاره به اینکه زیبایی المان های شهری در چشم نوازی و پاکیزگی معابر موثر است خاطر نشان کرد: به همین منظور ۵۰۰ متر مربع نرده، مبلمان شهری، پایه تابلوهای پرچمی در محور مهران تا شهید صمدی رنگ آمیزی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست خاطر نشان کرد: فعالیت ها و اقدامات مربوط به پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری آراستگی و زیبایی منظر شهری را در پی دارد و در همین راستا شهروندان لازم است قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر، مجوزهای لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 56327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =