پایان عملیات ایستگاه متروی چهاردانگه در بزرگراه آیت الله سعیدی/ ترافیک به حالت عادی بازمی‌گردد

رییس شورای اسلامی شهر چهاردانگه از پایان عملیات روبنایی ایستگاه متروی این شهرستان در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: ترافیک در این نقطه به حالت عادی باز می‌گردد.

به گزارش شهر حمزه خوارزمشاهی در توضیح بیشتر اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری به ویژه اداره فنی و عمرانی و پیمانکار پروژه، عملیات روبنایی هسته مرکزی ایستگاه متروی چهاردانگه، در سطح بزرگراه آیت الله سعیدی به پایان رسید و حفاظ ایمنی کارگاه مترو جمع آوری وترافیک در این نقطه به حالت عادی باز می‌گردد.

خوارزمشاهی افزود: این امر قطعاً روان شدن رفت و آمد وسایل نقلیه عبوری، کاهش بارترافیکی و بهبود ترددخودروهای عبوری شهروندان در این نقطه پرتردد و رضایتمندی آنان را در پی خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر چهاردانگه عنوان کرد: عملیات ساخت ایستگاه متروی چهاردانگه با جدیت در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا این پروژه در کمترین زمان ممکن و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به بهره برداری برسد.

فاضل اسکندری، سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز گفت: احداث ایستگاه متروی چهاردانگه گامی مهم در جهت توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا در این شهر است.

اسکندری افزود: از صبر و شکیبایی شهروندان در زمان اجرای این عملیات عمرانی قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با بهره برداری از این ایستگاه مترو، شاهد رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم باشیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ایستگاه متروی چهاردانگه یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی استان تهران می‌باشد که در بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 56339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =